Wednesday 13 February 2013

Permulaan Semester II 12/13 Yang Gempak

Assalamualaikum wbr...

Kehadapan pembaca-pembaca setiaku,

[ceh, bajet giler aku... haha]

Lama dah jari-jariku ini ingin menari atas keyboard tapi aku je yang malas menggerakkkan mereka. Tolong jangan contohi aku yer adik-adik.

Aku tak tahu nak cerita apa untuk entry kali ini. Tapi aku just nak bagitahu satu perkara je lah. Untuk pengetahuan semua, aku sekarang dah seminggu masuk Semester II.

Sem ini bagi aku agak padat dan sukar sikit berbanding sem lepas yang banyak masa lapang. Sem ni amat berbeza dengan sem I. Subjek-subjek yang aku ambil sem ni pun boleh tahan hebatnya.

Subjek-Subjek Sem II 12/13


  • Biostatistic                           (SBT 1230) by Dr Mustafizur Rahman
  • Principles of Biochemistry (SBT 1231) by Dr Linda & Dr Tarique Ramdan
  • Molecular Cell Biology       (SBT 1232) by Dr Phang Ing Chia & Dr Tarique Ramdan
  • Calculus for Biotechnology(SMS 1294) by Dr Suryadi
  • Bahasa Melayu (Msia)        (LM 2026K) by Dr Chee Kok Chee
  • Ungs (Islam Civilation)  (UNGS 2040K) by Dr Razak
  • Leadership                         (-)                  by unknown
Jumlah semua jam kredit (credit hours) ialah 18.5. Mudah-mudahan aku dapat score 'Dean List' semester ini. Doakan aku semua sahabat-sahabat sekalian. :-)

Tambahan lagi, doakan juga aku istiqamah dalam perjuangan dan pentarbiahan diri ini, Aku sedar kesilapan aku dulu di PJ. Kini aku bertuah berada di kalangan orang-orang yang hebat dan soleh.

"YA ALLAH, Berilah aku jodoh yang terBAIK dari kalangan yang terBAIK"

Sekian dahulu, 

Kucer, at-Tabari

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...